Árvácska 24 felújítása

Kis házunk felújítási munkálatainak nyomon követése.

Naptár

október 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31

Friss topikok

2011-10-23 Kipakolás

2011.10.23. 00:00 _Karak_

Andika korán kelt, így párnával a fejemen egészen 9:30-ig tudtam aludni, amikor Víg Pisti keltet, hogy akkor indulhatunk-e. Persze csak fel kell öltöznöm. A terv a következő volt a mai napra. Kivágni a tujákat, felaprítani, majd a beltérben tevékenykedni. Tina vállalta magára az aprítást (Pisti lánya), de előbb ugye jött a kivágás. Fűrésszel kb. a negyedéig jutottam mire már nem bírtam tovább, fekve a fa alatt, éjszakai esővel a sáros földön, egy fürdőszobából kihozott zuhanyrongyon feküdve, meg a "sok" aktív edzés persze (persze :P ). Tina közben csak nézett, hogy neki hol lesz majd a dolga, mert amíg áll a fa addig ő csak várakozott. Egyik kisebb oldalágat félig elfűrészeltem, majd egy nagyon pontos ugrással kitörtem, Tina szerint a súlyomnak köszönhettem az eredményt, szerintem a hosszas harcművészeti előképzettségemnek. A maradéknak baltával nekiestem és lecsapkodtam az alsó ágakat, majd a törzset céloztam meg. Hát ilyenkor jól jön a Norvég favágói múlt, bár nekem ilyen nem volt, de a puha tuja hamar áldozatul esett. A következőt már rutinosan csináltam. Gallyaztam, körbehódoztam (ez az a folyamat amikor baltával körbevágja az ember, csak nekem nem úgy ment), majd egy erősebb tolással kidőlt. Na akkor elsétáltam enni, meg az alsó réteg ruhát lecserélni szárazra, mert kicsit átizzadtam. Felmértem a belső részt és valami akcióterven gondolkodtam, miután megnéztem pár olyan részét a háznak, ami csak bontás után látszódott, hogy mi is van a takaróréteg alatt. Találtam még egy kéményt, amiből beépített szekrény lett az idők folyamán. Átszerveztem a fészert, majd kihordtuk az ágyakat, a szekrényeket, bennük az ágyneműkkel. Megjött Víg Pisti jót nevetett rajtam, majd a csomiból elővette a láncfűrészt és kivágott még négy tuját, minden fáradság nélkül. Plusz volt olyan kedves és az én kis hód rágta csonkjaimat is megigazította szépre. Aprítottuk még egy kicsit aztán 17:00kor lefújtam az aznapi munkát, mert asztal volt foglalva 18:00ra a Wasabiba, ahol több ünnepelni való mellett átbeszéljük a következő heti munkákat a művezető úrral. A kis falatokkal degeszre ettük magunkat, az éttermi lapok hátuljára pedig rajzolgattunk. Most egy pár napot pihen a házikó, amíg dolgozom.

Fűrészelés:

Majd Tina aprít:

Hód járt a kertben

És a pusztítás kívülről

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://arvacska24.blog.hu/api/trackback/id/tr13328332

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása