Árvácska 24 felújítása

Kis házunk felújítási munkálatainak nyomon követése.

Naptár

október 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31

Friss topikok

2011-11-02 Vakolatleszedés

2011.11.02. 20:06 _Karak_

 Remélem minden nap ér valami megvilágosodásféle, mint ma, úgyhogy ezt egyből megosztom veletek:

  1. Egész jó munkásember lehettem volna az elektromosság előtti korban
  2. Hülyeség egyenesen falazni, úgyis jön a tetszőleges vastagságú vakolat
  3. A méret igenis számít, nagy szerszámot nehéz cipelni

Ma a gáz és vízmű lett volna soron, de a gázosok délutáni műszakban voltak, így ezt kimaradt, a vizesek meg bemondásra működtek. Semmi papírt nem kértek, végül is nekik csak az a lényeg, hogy valaki fizessen. Utána az okmányirodába is beugrottam, hogy pontosan mi kell lakcímváltáshoz, és mivel minden nálam volt, plusz a ügyintéző hölgy is szabad volt, így ma hivatalosan be is költöztem a kis házamba. Aztán Andikával együtt érkeztünk a házhoz, Ő a gyerekekkel a fakupacokat tüntette el, én meg a kis vésőmmel és kalapácsommal nekiestem a falnak. Fél óra múlva 4 tégla ki is jött a falból amire nagyon büszke voltam. Ekkor megjött Zoli aki tapintatosan rákérdezett, hogy vésőgéppel nem lenne egyszerűbb? Elmentünk bérelni egyet és utána lehámoztam a vakolatot amíg felértem. A kölcsönzőnél, még olyan kicsinek tűnt a vésőgép, kérdeztem is nincs nagyobb? De szerencsémre a eladó mondta, hogy elég lesz ez nekem, és persze igaza volt. Ma 6 órán keresztül emeltem azt a vackot, most már tényleg jól esik a billentyűzeten pihentetni. Az biztos hogy nem sajnálták az anyagot az épületből, volt ahol 5 centi vastag volt a vakolat mellette két téglával meg csak 2, de hát a végén egyenes lett és ez a lényeg nem ? :P Ha Zoli nincs akkor én tuti elszöszmötölök a kis lépcsős fallal egész nap, így meg ment igaz egy tégla sem került ki a falból, de nagyot haladtunk. A végére volt olyan helyiség ahol térdig ér a sitt, és a magas helyek még hátravannak. Estefelé nekiestem az ajzatnak is egy lyuk erejéig, hogy lássam milyen vastag, és mi is van alatta. Andikáék közben rendet raktak a kertben, így megint szép, lesz mit elrontanom a héten.

Esti állapot, mobilról:

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://arvacska24.blog.hu/api/trackback/id/tr613348716

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása