Árvácska 24 felújítása

Kis házunk felújítási munkálatainak nyomon követése.

Naptár

október 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31

Friss topikok

2011-11-07 Falbontás Alsó

2011.11.07. 18:16 _Karak_

 Ma reggel feltettem a vaterára a cuccokat (http://www.vatera.hu/listings/index.php?us=KarakXY), bár Andika megvétózott pár darabot azért, mert milyen jó lesz az majd 2 év múlva:) Úgyhogy egy kis késéssel indultunk, az előző napokhoz képest. Andi sittet szedett, amíg én a kéményt bontottam fent, hogy ne legyen olyan, hogy fent van kémény lent meg már nincs (mint ahogy áll a mostani egyik), na ez a másik. Aztán nem akart lambériát szedni, így kikaptuk lent az összes falat, majd a kéményt, na ez dőlt is rendesen, persze a létrám neki volt támasztva, így halmozottan igaz a mondás, hogy ne azon az ágon legyél, amit le akarsz vágni. Szóval éppen véstem az utcsó téglát (ami mint kiderült tartott mindent), amikor kidőlt, én meg felordítottam Andi vigyázz, mire ezt kimondtam beszorult megint a kémény, én meg ott röhögtem, hogy éppen szakadt le a kémény, dőltem én is a kémény felé, kezemben véső-kalapács, szóval kapaszkodni sincs esélyem...De én akkor is érte aggódom, milyen kis aranyos vagyok.

Leengedtem a vizet a bojlerből, ennek eredménye lett az egész napi csurgatás hang, ami miatt állandó kényszer volt az emberen.

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://arvacska24.blog.hu/api/trackback/id/tr73361566

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása