Árvácska 24 felújítása

Kis házunk felújítási munkálatainak nyomon követése.

Naptár

október 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31

Friss topikok

2011-11-12 Aljzat

2011.11.13. 01:44 _Karak_

 Elérkeztünk az utolsó előtti részhez a kipakolási részben. Már csak az aljzat és az alatta lévő földréteget kell kivinni, és utána elkezdődik a behordás. Tegnap a tetőtérben végeztünk utolsó simításokat, mindent lehordtunk, csak az öntöttvaskád maradt fent, ami szintén megy a vaterára. Ma délig szépen kihordtam mindent, ami mozdítható, plusz a vízcsöveket kiszedtem. Azért csak kiszédelegtem a reptérre, ha már nem volt otthon a kölcsönzős emberke és persze ha már kint voltam beleerőltettek egy góbéba. Pedig nagyon tiltakoztam, de az arany szívem ellen nem tudok mit tenni. Dugó ellenőrzőt kellett repülni egy növendékkel és ezt nem repülheti olyan oktatóval, akivel a bemutatókat repülte, így be kellett ülnöm. Aztán futás, mert jött a gázos a tervezővel, akik csodálkoztak, hogy mennyit haladtunk ("és csak mi csinálgatjuk"). Kibéreltem a nagy vésőt és nekiestem a saroknak. Este Peti és Sanyi bá jöttek segíteni lecipeli a kádat, meg nézni hogy hogyan szerelek villanyt. Este 7ig sikerült is a konyhát megcsinálni, de a technikán még volt mit csiszolni. Utána mentünk Dittáékhoz alapozni, és utána retrobuli 80 évek. Nincs is jobb lazítás, mint egy végigtáncolt éjszaka. Holnap meg aljzat verés, mert ketyeg a bérleti díj :) 

A tetőtér kinézete:

A buli közönségdíjasa:

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://arvacska24.blog.hu/api/trackback/id/tr853373758

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása