Árvácska 24 felújítása

Kis házunk felújítási munkálatainak nyomon követése.

Naptár

október 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31

Friss topikok

2011-11-13 Aljzat felverés

2011.11.13. 20:32 _Karak_

 Az esti buli után kicsit nehézkes volt a felkelés, és hibáztam sorban. Kikerestem a tuti képet és másolás helyett (F5) olyan törlést nyomtam mint a szél (F8). Aztán meg csak pislogtam, hogy abból a képből nem is volt több :( de mivel múltkor alaposan körbejártam ezt a témát, így visszaállítottam a képet. Aztán a vaterán egy nőt félretájékoztattam, mert azt hittem másról érdeklődik. Ezek utána  reggeli kellemes csalódás volt, 3 tojásból rántotta, hagymával, szalonnával. Hatalmas szalonnadarabokkal, és a 3 tojás alig ment le, nem úgy mint a reggeli helyünkön. Aztán jött a vésés, jobb technika, gyorsabb tempó. A felénél sikeresen rájöttem, hogy máshova is be lehet tenni a kapaszkodót, és nem kell görnyedni. Ezután tényleg kényelmes is volt. A konvektoron teás ibrik állandó forró teával tartotta bennem a lelket. Azért a harmadik hibának is meg kellett lennie, ez csak annyi volt, hogy Dittával túl sokáig beszélgettem és rám hűlt a ruha. Overál volt rajtam és szerintem nem szellőzik rendesen és minden pára bent marad. De hullámtáboros feelingel mikor elmentek a lányok félmeztelenül megkajáltam, közben jött rám a meleg a konvektorból, és a ruháim is száradtak. Nem lettek szárazak, de legalább addig meleg volt, amíg újra bele nem lendültem a munkába. Kész az alja és a teteje, már csak ki kell hordani és a toldásnál az alsó réteget feltörni, ez annyira vékony beton, hogy a véső csak lyukakat vég bele, nem töri. Majd kalapáccsal

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://arvacska24.blog.hu/api/trackback/id/tr93375243

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása