Árvácska 24 felújítása

Kis házunk felújítási munkálatainak nyomon követése.

Naptár

október 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31

Friss topikok

2011-11-30 Még mélyebbre

2011.11.30. 22:42 _Karak_

 Tegnap kijött szemrevételezni a vizes/gázos elmondta, hogy pontosan szeretné tudni, hogy minek hol lesz a szennyvízelvezetése. Na akkor estére összeült a tervezőgárda, de nem jutott dűlőre. Na majd reggel! Hát akkor se. Úgyhogy irány a virágbolt, ahol rajzoltam egy tervrajzot, és kivágós felcímkézett tárgyakat (lásd. Gazdálkodj okosan). Így sikerült kitalálni valamit, amit rohantam is kiásni. Persze az ásás előtt mérés és persze hogy nem stimmelt minden! Az egyik fal 10 centire egy ablakban volt:( De ekkor jött a FőÉpitésvezető és megoldott mindent: rajzolt, magyarázott szóval kirángatott a slamasztikából. Villámgyors ásás kívül-belül. És amikor elkészültem pont megjöttek a mesterek, hogy véssenek. Csövet fektetni majd pénteken jönnek, úgyhogy kaptunk egy kis haladékot. Este elvitték a téglát, úgyhogy már tudok hol ásni és  megint nagy lett a kert. Szeretném a derítőt is megszüntetni, így azt is körbe kell ásni.

Kaptam derékmelegítőt, így az a részem már nem fázik. De most rájöttem, hogy a hátam is fázik. A következő lehet egy egész bekecs lesz. A kazánakció péntekig tart, azt is sietnem kell kitalálni (meg a többit...).

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://arvacska24.blog.hu/api/trackback/id/tr653427327

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása