Árvácska 24 felújítása

Kis házunk felújítási munkálatainak nyomon követése.

Naptár

október 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31

Friss topikok

2012-05-16 Újra munka

2012.05.17. 00:07 _Karak_

  Volt egy kis szünet, mint az bizonyára észrevettétek...

Volt egy kis szerződéses munkám, ami alatt beigazolódott a rég mondás: ha időm van pénzem nincs, ha pénzem van időm nincs:)

Na de lássuk mi történt az elmúlt pár napban:

Hogy Andi ne legyen mérges a "legfontosabbal" kezdem, nagyon szép lett a kertünk. Ez azért nagyon jó, mert most már nem lehet csak úgy kitenni semmi szemetet a házon kívül, ami bent útban van, mert hát hogy néz ki? Meg a betonkeverő kocsi, vagy a munkások tuti le fogják rombolni a növényeket és ezért biztos én leszek a hibás!

Alul le kéne fektetni a padlófűtést, ehhez viszont szabad tér kell, tehát két nap alatt felhordtam mindent az emeletre, ez már egész könnyen ment, mert van lépcsőnk, ami így a hétvégék alatt keletkezett. Sőt az egyik szombaton, amikor én repvez voltam Andi Tesója mér a fokokat is rátette így most már biztonságosan lehet rajta közlekedni, még engem is megbír egy cementes zsákkal kiegészítve. Ja igen a cement már nem 50 kilós kiszerelésbe lehet kapni, hanem 40esbe. Ez olyan mint a cigi, nem emelünk árat csak 20 szál helyett csak 19 lesz a csomagban. Vagy a kedvencem a danon joghurt ami sok éve ugyanannyiba kerül, igen ám csak a kiszerelése lett feleakkora.

Szóval felhordtam mindent, a legjobb a gipszkarton volt. Egyedül. De hát mint ahogy mondtam anno a Cognizantnál, ennél a cégnél nem csak okos emberek dolgoznak, hanem erősek is. Miután ez megvolt szépen felsöpörtem és kifundáltam hogy is kéne lerakni a szigetelést, ami 10 centis tömörített hungarocell, ami így lépésálló. Aztán leraktam. Leszereltem a budit és kiraktam a kertbe ellenpontnak, hogy legyen valami amit észrevesznek egyből. Egy gyönyörű kert körbe-körbe minden szép és különleges, és a kert közepén egy WC csésze, használatra készen. NA persze Andika is észrevette hogy hogy nem. Át is akarta rakatni valami nézelődővel, akinek persze lötyögött ki belőle a lé, úgyhogy inkább otthagyták (nyugi csak víz volt, mert mielőtt kivittem 2 vödör vizet beleöntöttem, én sem vagyok mazohista).

Csináltam kis fal kezdeményt a zuhanykabinnak, de persze amikor félig felraktam akkor derült ki hogy Andika nem így gondolta, meg amikor Jön VizesGázosPista, akkor derült ki hogy nem tudja hova kell tenni a csapokat, mert nem tudott velem erről beszélni, pedig én hetente kértem, hogy járjunk végig egy krétával és rajzoljuk fel hogy hol lesznek a csapok, erre a válasz az volt, hogy már Dittának is a könyökén jön ki a csapok elhelyezkedése annyiszor elmondta. Persze rajzoláskor (ma este) már ez a könyök igencsak távolra kerülhetett mert volt sok nem tudom, meg érdekes hümmögés.

Az időjárás kedvez az építkezésnek, mert 3 napja esik az eső, így nem vágyom ki a reptérre, hogy a többiekkel keresztülszántsuk az eget, és Andi sem akarja ugyanezt csinálni a kerttel. Ma ismét megemlítette, hogy több növény már nem jön a kertbe (csak ami még az üvegházban van, az meg ugye egy fekete folt, mert ott bármi lehet).

 

Ja igen még a lépcső előtt beraktam a maradék 5 centi szigetelést a tetőkbe, így már a teljes 25 centi ott van, így remélem nem lesz olyan meleg az emeleten. Lent a vastag falaknak köszönhetően kellemes hűvös uralkodott a nagy 30+ fokos melegekben is,bár nem volt ideje átmelegedni, szigeteléssel meg esélye se lesz. 

Lehet sikerült meggyőzni Andit hogy fa ablakok helyett műanyagok legyenek, feleannyiba kerülnek, és 2 év után nem vetemednek el, nők...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://arvacska24.blog.hu/api/trackback/id/tr394521961

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása