Árvácska 24 felújítása

Kis házunk felújítási munkálatainak nyomon követése.

Naptár

október 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31

Friss topikok

2011-10-22 Vásárlás

2011.10.22. 10:00 _Karak_

 Hosszú előkészítések után (1hét) szinte minden erre a napra volt összpontosítva. Nagy ügyvéd úr bevállalta, hogy szombaton is elkészíti nekünk a szerződést és fogad minket. Andika beszerezte a különböző meghatalmazásokat és formanyomtatványokat, hogy tényleg letudjuk a papírmunkát. Volt ott minden vízmű, gázmű, elmű persze mindegyiknek a sajátja csak a jó. Aztán megérkezett az eladó oldal, nagy puttonyos kocsival és kihordták, amire szükségük volt. Kint a három gyerek kellően hangos volt, mire Katalin anyuka kikiabált rájuk, hogy komolyabban már. De mikor mondtam neki, hogy nem zavar, nekem is 3 testvérem van és szerintem ilyen egy normális család, és mennyire nem értem a egykéket vállalókat, mert ennél nincs szebb, akkor megnyugodott. Mikor kiderült, hogy még ikertestvérem is van, jött az ugratás, hogy akkor bizton velem alkudtak-e, és akkor most honnan tudják, hogy én melyik vagyok? Folytatták a kipakolást, én közben ismerkedtem a szomszédokkal, mindenki boldog ha megmondom hogy mi egész évben itt fogunk lakni, mert attól biztonságosabb lesz a környék. Mivel volt még 1,5 óra az ügyvédig, így addig szabad programot kiáltottunk ki.

Én mentem a reptérre (ofkorz) kint mindenki vidám volt, repülni akartak, hát mondtam, hogy én is csak mennem kell. Gyorsan kipakoltunk, aztán léptem is haza, majd Andiért és irány az ügyvéd. Mikor kikanyarodtunk akkor sikerült pont a puttonyos kocsi elé kifordulni, és az irodánál amikor leparkoltunk pont jött az ügyvéd úr is.

Szerződésértelmezés plusz egyéb "izgalmas" dolgok és már végeztünk is. Mivel indultak volna haza, gondoltam egy kis kísértés azért belefér, így ártatlanul feltettem a kérdést, hogy van-e kedvük megnézni felülről a várost, repülővel. Hát persze, hogy volt! Sőt még az ügyvéd úrnak és a fiának is, de őket elnapoltuk tavaszra (a fia pedig inkább permetezővel menne).

Irány a reptér! A góbéval ment a vontathatói és más dolgok, de a szegény nagyvas ott árválkodott, hát legalább ki lesz használva hogy teljesen műrepülhető (nem lett). Először a gyerekek jöttek, a hullámvasútban volt sikítás és "hű az istenit", meg egy kis tájnézés felülről. Tetszett nekik, bár a góbénak jobban örültem volna, az mégiscsak jobban kézben van, és azzal csinálok olyan túldöntött fordulókat, hogy torzul az ember arca, ebben meg még nem megy. Azért hogy jót is mondjak, a nagyvassal meg el lehetett azt játszani, hogy a víztorony mellett elmegyünk és onnan felrántva szállunk le a reptérre. Mivel minden antenna a helyén maradt, így a hírekbe se kerültünk be. De vidáman indulhattak hazafelé.

 

Aztán persze mindenkinek meg kellett mutatni a házat, és elmesélni, hogy melyik résszel mi a tervünk. Azon gondolkodtam, hogy unalmas lesz tizedszer (ha már annyinál tartunk), de nem mert mindenki ad hozzá egy kis ötletet, amit majd meg lehet valósítani.

Járjuk be virtuálisan az eredeti kialakítást:

Kívülről így néz ki:

 Van hozzá egy szép kert is tujákkal,

És hátul egy fészer

Belépve a nappaliba, balra a kis folyosó, középen egy szoba,jobbra a spejz,


Attól még jobbra pedig a feljárat az emeletre

 
Kis folyosón, balra kisszoba, jobbra fürdő majd WC, aztán kijárat
 


































Kis szoba két szögből

 







 

















































 


Spejz






























Felfelé a lépcső,a végén egyből a wc




























































Mellette a emeleti fürdő

majd a hálószoba

majd ugyanez bentről

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://arvacska24.blog.hu/api/trackback/id/tr883328338

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása